Sunday, January 07, 2007

Popis zbraní a předmětů v Unrealu

Zde najdete více či méně konkrétní popis zbraní, monster a předmětů, jež vám pomůže orentovat se ve hře, zjistit co je pro kterou situaci nejlepší a čím se před kterým monstrem nejlépe bránit.
ZBRANĚ
Zbraně jsou samozřejmě postupně k dispozici ve hře. Jen pro informaci je pod názvem každé zbraně i její "herní" název, takže příkaz "summon jmeno" jí aktivuje ve hře. Každá ze zbraní má dva módy, implicitně používané levým a pravým tlačítkem myši.

1.) Dispersion Pistol


summon dispersionpistol
Typ účinku: projektil
Účinek primární střelby: 15 jednotek
Účinek sekundární střelby: různý
Dispersion pistole je první zbraň se kterou se ve hře setkáte a je to rovněž zbraň, se kterou začínáte v multiplayeru. Je vhodná na monstra, které mají méně než 300 hitpointů a v okamžicích, kdy nemáte munice nazbyt. Její kapacita je totiž neomezená, resp. sama se dobíjí - původních 50 "nábojů" může být sice celkem rychle spotřebováno, nicméně dobíjení je celkem rychlé.
V sekundárním módu je možné na několik sekund zbraň nabít a najednou vystřelit až pět jednotek energie. Přesto doporučuji využívat spíše primární střelbu, vzhledem k malé rychlosti je totiž při výstřelu pěti střel větší pravděpodobnsot zásahu než při výstřelu jedné silnější střely. Dispersion Pistol může být upgradována několika různými updaty, jež zvyšují vedle účinku i její kapacitu. I v nejlepší formě je však příliš pomalá na sseriózní přestřelky - spolu s energy amplifierem je však smrtící.