Sunday, January 14, 2007

Eightball Gun

summon eightball
Typ účinku: výbušný projektil
Účinek primární střelby: 85
Účinek sekundární střelby: 100
Eightball Gun není nic jiného než propracovanější raketa a podle toho je s ní třeba zacházet - může ublížit i střelci, mířit je lepší nikoliv do cíle ale na zem pod něj. Není to však jen jednoduchý raketomet - neboť do něj lze "ládovat" až šest raket najednou (zbraň vystřelí v okamžiku kdy pustíte tlačítko, tedy klidně po jedné, třech či pěti umístěných raketách, po plném obsazení vystřelí automaticky). Sekundární zbraní je granátomet, jež je o něco více účinější, logicky se s ním hůře míří a nemá tak daleký dosah.
Munice do eightballu je v Unrealu poměrně dost, jeden běžný zásobník má 12 raket, kapacita je 48, což není špatné - zvyknete-li si však používat zbraň na jistotu s největším možným počtem nábojů, nezbyde vám nic - osm sebeúčinějších střel není nic převratného. I přes slušný účinek nedoporučuji především začátečníkům a mírně pokročilým užívat raketomet na Skaarje a jiné chystré příšery, lehce uniknou (a pokud přece, tak znovu radím střílet pod nohy). Raketomet má ještě jednu unikátní možnost a sice zaměřování. Držíte-li kurzor zhruba sekundu na cíli, pípne, kurzor se změní v červenou značku a střela se automaticky zaměří. Pochiopitelně neletí za roh, ale na větší vzdálenosti je v otevřených prostorách velmi úspěšná.