ENDFULLSCREEN - přepne do okna
EXEC filename - spustí a aktivuje příslušný soubor v adresáři “system“
EXIT - ukončí běh programu
FLUSH - vymaže kompletní obsah paměti (cache), veškeré stínovánní, textury aj. generuje znovu
HIDEACTORS - uschová veškerá monstra, zbraně, předměty ap.
JUMPTO x y z - v UnrealEd přemístí výhled do příslušné lokace
LOADGAME num - Nahraje uloženou hru na příslušné pozici (0-9)
MUSICORDER num - Spustí příslušnou část hudby (0=ambient, 1=akce, 2=napětí)
OBJ CLASSES - zobrazí veškeré v daný okamžik aktivované classy
OBJ GARBAGE - vyčistí všechny již nepoužívané objekty
OPEN URL - spustí lokální mapu (např “unreal.unr“) případně internetový server (např. “unreal.epic.com“)
REPORT - uloží informace o současné herní situaci (obtížnost, lokaci x,y,z aj.) do clipboardu. Vhodné pro betatesting
EXEC filename - spustí a aktivuje příslušný soubor v adresáři “system“
EXIT - ukončí běh programu
FLUSH - vymaže kompletní obsah paměti (cache), veškeré stínovánní, textury aj. generuje znovu
HIDEACTORS - uschová veškerá monstra, zbraně, předměty ap.
JUMPTO x y z - v UnrealEd přemístí výhled do příslušné lokace
LOADGAME num - Nahraje uloženou hru na příslušné pozici (0-9)
MUSICORDER num - Spustí příslušnou část hudby (0=ambient, 1=akce, 2=napětí)
OBJ CLASSES - zobrazí veškeré v daný okamžik aktivované classy
OBJ GARBAGE - vyčistí všechny již nepoužívané objekty
OPEN URL - spustí lokální mapu (např “unreal.unr“) případně internetový server (např. “unreal.epic.com“)
REPORT - uloží informace o současné herní situaci (obtížnost, lokaci x,y,z aj.) do clipboardu. Vhodné pro betatesting
<< Home