COMMAND LINE PARAMETRY
-nosound: Bez zvuku
-nodsound: Bez podpory DirectSound
-noddraw: Bez podpory DirectDraw
-nohard: Bez podpory 3d akcelerátoru
-log: Současně s hrou je k dispozici "log" okno s údaji o hře
-firstrun: Spustí hru stejně jako poprvé (klade otázky)
-nok6: Bez podpory AMD K6-3D
-nommx: Bez podpory MMX
-noreplace: Nemění automaticky textury, zvuky a hudbu, pokud nejsou k dispozici
-make: Znovu vytvoří všechny .u soubory z jejich zdrojů .uc
-make -h: Dtto, navíc vytvoří C++ hlavičku pro každý balík
-editor: Spustí Unreal pro editování
-alladmin: Umožní přístup k nastavení serveru všem účastníkům
LOG=logfilename: Specifikuje soubor do kterého se budou ukládat údaje o hře
INI=inifilename: Specifikuje konfigurační soubor, implicitně Unreal.ini.
READINI=inifilename: Specifikuje konfigurační soubor, jen pro čtení (v případě uvedení "readini" i "ini" čte z readini a zapisuje do ini)
PORT=num: Specifikuje číslo UDP portu pro Internet server.
MULTIHOME=12.34.56.78: Specifikuje funkční ip adresu pro Unreal, pokud spouštěno na počítači s více síťovými kartami.
-nodsound: Bez podpory DirectSound
-noddraw: Bez podpory DirectDraw
-nohard: Bez podpory 3d akcelerátoru
-log: Současně s hrou je k dispozici "log" okno s údaji o hře
-firstrun: Spustí hru stejně jako poprvé (klade otázky)
-nok6: Bez podpory AMD K6-3D
-nommx: Bez podpory MMX
-noreplace: Nemění automaticky textury, zvuky a hudbu, pokud nejsou k dispozici
-make: Znovu vytvoří všechny .u soubory z jejich zdrojů .uc
-make -h: Dtto, navíc vytvoří C++ hlavičku pro každý balík
-editor: Spustí Unreal pro editování
-alladmin: Umožní přístup k nastavení serveru všem účastníkům
LOG=logfilename: Specifikuje soubor do kterého se budou ukládat údaje o hře
INI=inifilename: Specifikuje konfigurační soubor, implicitně Unreal.ini.
READINI=inifilename: Specifikuje konfigurační soubor, jen pro čtení (v případě uvedení "readini" i "ini" čte z readini a zapisuje do ini)
PORT=num: Specifikuje číslo UDP portu pro Internet server.
MULTIHOME=12.34.56.78: Specifikuje funkční ip adresu pro Unreal, pokud spouštěno na počítači s více síťovými kartami.
<< Home