HIDEACTORS - uschová veškerá monstra, zbrane, predmety ap.
JUMPTO x y z - v UnrealEd premístí výhled do príslušné lokace
LOADGAME num - Nahraje uloženou hru na príslušné pozici (0-9)
MUSICORDER num - Spustí príslušnou cást hudby (0=ambient, 1=akce, 2=napetí)
OBJ CLASSES - zobrazí veškeré v daný okamžik aktivované classy
OBJ GARBAGE - vycistí všechny již nepoužívané objekty
OPEN URL - spustí lokální mapu (napr "unreal.unr") prípadne internetový server (napr. "unreal.epic.com")
REPORT - uloží informace o soucasné herní situaci (obtížnost, lokaci x,y,z aj.) do clipboardu. Vhodné pro betatesting
SAVEGAME num - uloží hru do príslušné pozice (0-9)
SHOT - típne screenshot a uloží ho do adresáre system
SOCKETS - v sítové hre zobrazí seznam používaných socketu (UnetConnections)
TOGGLEFULLSCREEN zapne\vypne fullscreen
VIEWUP - zvetší velikost konzole
VIEWDOWNN - sníží velikost konzole
JUMPTO x y z - v UnrealEd premístí výhled do príslušné lokace
LOADGAME num - Nahraje uloženou hru na príslušné pozici (0-9)
MUSICORDER num - Spustí príslušnou cást hudby (0=ambient, 1=akce, 2=napetí)
OBJ CLASSES - zobrazí veškeré v daný okamžik aktivované classy
OBJ GARBAGE - vycistí všechny již nepoužívané objekty
OPEN URL - spustí lokální mapu (napr "unreal.unr") prípadne internetový server (napr. "unreal.epic.com")
REPORT - uloží informace o soucasné herní situaci (obtížnost, lokaci x,y,z aj.) do clipboardu. Vhodné pro betatesting
SAVEGAME num - uloží hru do príslušné pozice (0-9)
SHOT - típne screenshot a uloží ho do adresáre system
SOCKETS - v sítové hre zobrazí seznam používaných socketu (UnetConnections)
TOGGLEFULLSCREEN zapne\vypne fullscreen
VIEWUP - zvetší velikost konzole
VIEWDOWNN - sníží velikost konzole
<< Home