BRIGHTNESS - nastavuje jas, cykluje mezi deseti hodnotami, možno nastavit i v menu
CHAT - umožnuje poslat text spoluhrácuv pri multiplayerové hre.
CANCEL - ruší predchozí "open" príkaz a ukoncí pokus o spojení k sítové hre.
CDTRACK x - prehraje príslušný CD track z vloženého CD
CONSOLE FULL - prepne konzoli do fullscreen (pres celou obrazovku)
CONSOLE HIDE - schová konzoli
CONSOLE SHOW - aktivuje konzoli
DEBUG CRASH - ??? testuje stabilitu pomocí "appError"
DEBUG EATMEM - ??? testuje pamet až do úplného zaplnení
DEBUG GPF - ??? testuje "general protection fault"
DUMPCACHE - zobrazí obsah pameti "Gcache"
EDITACTOR CLASS classname - pocas hry edituje parametry nejbližšího monstra (ale i zbrane ci predmetu) udaného typu
ENDFULLSCREEN - prepne do okna
EXEC filename - spustí a aktivuje príslušný soubor v adresári "system"
EXIT - ukoncí beh programu
FLUSH - vymaže kompletní obsah pameti (cache), veškeré stínování, textury aj. generuje znovu
CHAT - umožnuje poslat text spoluhrácuv pri multiplayerové hre.
CANCEL - ruší predchozí "open" príkaz a ukoncí pokus o spojení k sítové hre.
CDTRACK x - prehraje príslušný CD track z vloženého CD
CONSOLE FULL - prepne konzoli do fullscreen (pres celou obrazovku)
CONSOLE HIDE - schová konzoli
CONSOLE SHOW - aktivuje konzoli
DEBUG CRASH - ??? testuje stabilitu pomocí "appError"
DEBUG EATMEM - ??? testuje pamet až do úplného zaplnení
DEBUG GPF - ??? testuje "general protection fault"
DUMPCACHE - zobrazí obsah pameti "Gcache"
EDITACTOR CLASS classname - pocas hry edituje parametry nejbližšího monstra (ale i zbrane ci predmetu) udaného typu
ENDFULLSCREEN - prepne do okna
EXEC filename - spustí a aktivuje príslušný soubor v adresári "system"
EXIT - ukoncí beh programu
FLUSH - vymaže kompletní obsah pameti (cache), veškeré stínování, textury aj. generuje znovu
<< Home