Sunday, November 06, 2005

House of the Dead

Kvalita příběhu House of the Dead je nesporně nulová, ale co byste chtěli během dvaceti minut stihnout, že? Tam, kde obvykle končí první level kdejaké lepší hry, se zde končí úplně. Ale co je podstatné, příběh… Dokonce tu nějaký je, ale… no, jen si to poslechněte: Otec dívčiny Lisy je v jakési laboratoři zraněn a o 14 dní později je vyhledán svou dcerou a panem G. Následně vyhrajete a šlus. Ano, dozvíte se, že jistý šílený vědátor vykoumal látku na záchranu svého syna a celého lidstva…Bla bla bla… balast. Neříkám, že jsem čekal zázraky, ale co je moc, to je příliš.
Tomuto „výbornému“ příběhu dotváří atmosféru smysluplné rozhovory, rádoby filozofické pětivteřinové debaty a „skvělá“ práce dabingu, které dodává šmrnc neznalost funkce zvané lip-sync.