Wednesday, October 26, 2005

mapy

Hru Unreal jsem získal jako bonus k ročnímu předplatnému časopisu level koncem roku 1999. Už tehdát jsem hodně toužil vytvořit si nějaké své vlastní levely. Bohužel editor samozřejmě nešel a když se občas náhodou pustil tak sem vůbec netušil jak se co dělá. Zhruba v roce 2001 jsem konečně přišel na to jak zprovoznit editor tak aby při každý druhý akci nespad. Avšak nic pořádnýho se mi nepodařilo sesmolit, tak jsem to nechal ležet ladem. Aš o rok pozdějc jsem oběvil české stránky s návodem pro tvorbu levelů. Tak jsem nedříve skusil udělat pár map pro UT. Když už jsem se s edem naučil celkem slušně zacházet přemýslěl jsem o tvorbě singla. Napadl mě jednoduchý příběch, kdy hráč havaruje na jedné planetě a musí se dostat přes 3 malé planety (každá jeden level) zpět na Zem. Pozdějc mě napadalo udělat planety o něco větší (každy tak 3-4 levely). A tak jsem začal v polovině roku 2003 stavět.