Wednesday, September 28, 2005

Advent Rising

Na počítačových hrách se prvotřídní spisovatelé zrovna moc často nepodílí. Pravda, občas se nějaký ten titul může honosit nálepkou „od hollywoodského scénáristy“, což však ve většině případů znamená rychlý sled všemožných klišé zaobalený do lákavého kabátku. To na nás už opravdu nezabírá. Ovšem ve chvíli, kdy se herní společnosti upíše ve sci-fi kruzích veleoblíbený Orson Scott Card, bije naše obezřetnost na poplach. Přesně to se stalo v případě Advent Rising, který by, nebýt Carda, spadl do marketingového bahna a jen stěží by se z něj vyhrabával. Majesco není proslulé kdovíjakým hypem svých produktů a co si budeme povídat, nakonec ani jejich kvalitou. Každopádně o Advent Risingu se jednu chvíli docela mluvilo a i ve chvíli, kdy optimistické výkřiky utichly, nepřestal jsem se těšit, ačkoliv to s vývojem v mnoha fázích nevypadalo obzvlášť růžově a tento se nakonec poměrně nepříjemně protáhl. Nakonec se ale vše v dobré obrátilo a já si tuto v mnoha smyslech netradiční pařbu mohl nainstalovat.