Monday, August 29, 2005

Championship

Pro mnoho hráčů byl původní Unreal Championship poměrně velkým zklamáním. Bohužel se ukázalo, že hra je sprostým portem UT2003 s množstvím chybějících grafických featurek, jež tuto hru dělaly atraktivní. Navíc herní engine nebyl dostatečně optimalizován pro Xbox, takže téměř vznikal dojem, že konzole nezvládá druhou generaci Unreal enginu. Potom však Ubisoft vydáním Splinter Cellu a Rainbow Six 3 dokázal, že je to spíše otázka programování.
Pokud předpokládáte, že Unreal Championship bude zase jen portem UT2004, naštěstí se mýlíte. Epic se poučili z řady minulých chyb a proto se jali vyvinout speciální engine Unreal Engine 2.5, nebo také 2X. Engine byl hodně optimalizován pro Xbox a to v pozitivním slova smyslu: Epic dokonce tvrdí, že některé grafické efekty nemá ani PC verze UT2004!
Mimo jiné budou ve hře použity techniky jako Motion Blur , DOP , což je speciální efekt simulující rozostření obrazu mimo přímé zorné pole člověka a další.