Mody ut04
Deatmatch - Snad ani není třeba popisovat. Asi nejstarší mod, ale stále velmi zábavný. Vyskytuje se snad ve všech druzích stříleček. Žádné týmy, všichni proti všem, zkrátka střílím po všem, co se hýbe. Cílem je mít co nejvíce zabitých nepřátel nebo někdy také nejlepší bilanci mezi zabitými nepřáteli a vlastní smrtí.
Team Deatmatch - Podobně jako u Deatmatche, ale s tím rozdílem, že hráči jsou rozděleni na 2 a více týmů a ti se snaží navzájem pozabíjet. Většinou se počítá celkové skóre celého týmu.
Capture the Flag - Opět velmi známý mod. Hráči opět rozděleni na 2 a více
týmů a jejich úkolem získat soupeřovu vlajku, ta je však ukryta hluboko v nepřátelské bázi. Aby jeden nebo druhý tým dosáhl bodu, tak je zapotřebí
dopravit soupeřovu vlajku k té svojí, ta však musí být na svém místě. Je proto nutné vyvážit obranu a útok.
Assalut - Rozdělení na 2 týmy. První musí bránit a ten druhý zákonitě útočit.
Cílem tohoto útoku je většinou strategické místo/místa. Celé dobývání nebo bránění je časově omezeno a po splnění úkolu či vypršení časového limitu se úlohy obou týmu obracejí. Pokud zvládne útočící tým svůj úkol splnit dřív než vyprší časový limit, tak o tuto dobu mají kratší dobývání. V tomto modu je možno používat vozidla.
Pozn.: Tento mod se poprvé objevil v Unreal Tournament a v UT 2003 zcela nepochopitelně chyběl. Naštěstí se v UT 2004 vrací v plné své síle.
Last Man Standing - Všichni hráči začínají s předem daným počtem životů a ten kdo si zajistí, aby měl nějaké životy i na konci, tak vyhrává. Aby se předešlo "kempování", tak je do hry přidána funkce, která dokáže zobrazovat místo hráče, který se po určitou dobu nehýbe. Obdoba Deatmatche.
Bombing Run - Opět týmový mod. Něco jako náš fotbal, mapa má přibližný tvar obdélníku a najdete zde i branky, ty mají tvar kruhu a jsou zavěšeny nad povrchem. Dále je princip velice podobný našemu, hráči obou týmu se snaží dostat míč do soupeřovi branky, ale s tím rozdílem, že mají zbraně. Ten kdo zrovna nese míč (stejně jako vlajku, žádné kopání) nemůže střílet a hráči si mezi sebou
mohou míč přihrávat a jinak s ním kombinovat. Skórovat lze buď hozením míče
do branky anebo proskočením branky i s míčem - víc bodově ohodnocené.
Double Domination - Jeho předchůdce, Domination, se poprvé objevil v Unreal Tournament. Týmový mod. Na mapě se nachází dva body, které je nutné oba obsadit a bránit 10 vteřin. Pokud se vám to povede, tak bodujete, oba body
změní barvu na neutrální a začíná se od začátku. Je nutné vyvážit obranu a útok,
protože jedině tak je možné vítězit.
Team Deatmatch - Podobně jako u Deatmatche, ale s tím rozdílem, že hráči jsou rozděleni na 2 a více týmů a ti se snaží navzájem pozabíjet. Většinou se počítá celkové skóre celého týmu.
Capture the Flag - Opět velmi známý mod. Hráči opět rozděleni na 2 a více
týmů a jejich úkolem získat soupeřovu vlajku, ta je však ukryta hluboko v nepřátelské bázi. Aby jeden nebo druhý tým dosáhl bodu, tak je zapotřebí
dopravit soupeřovu vlajku k té svojí, ta však musí být na svém místě. Je proto nutné vyvážit obranu a útok.
Assalut - Rozdělení na 2 týmy. První musí bránit a ten druhý zákonitě útočit.
Cílem tohoto útoku je většinou strategické místo/místa. Celé dobývání nebo bránění je časově omezeno a po splnění úkolu či vypršení časového limitu se úlohy obou týmu obracejí. Pokud zvládne útočící tým svůj úkol splnit dřív než vyprší časový limit, tak o tuto dobu mají kratší dobývání. V tomto modu je možno používat vozidla.
Pozn.: Tento mod se poprvé objevil v Unreal Tournament a v UT 2003 zcela nepochopitelně chyběl. Naštěstí se v UT 2004 vrací v plné své síle.
Last Man Standing - Všichni hráči začínají s předem daným počtem životů a ten kdo si zajistí, aby měl nějaké životy i na konci, tak vyhrává. Aby se předešlo "kempování", tak je do hry přidána funkce, která dokáže zobrazovat místo hráče, který se po určitou dobu nehýbe. Obdoba Deatmatche.
Bombing Run - Opět týmový mod. Něco jako náš fotbal, mapa má přibližný tvar obdélníku a najdete zde i branky, ty mají tvar kruhu a jsou zavěšeny nad povrchem. Dále je princip velice podobný našemu, hráči obou týmu se snaží dostat míč do soupeřovi branky, ale s tím rozdílem, že mají zbraně. Ten kdo zrovna nese míč (stejně jako vlajku, žádné kopání) nemůže střílet a hráči si mezi sebou
mohou míč přihrávat a jinak s ním kombinovat. Skórovat lze buď hozením míče
do branky anebo proskočením branky i s míčem - víc bodově ohodnocené.
Double Domination - Jeho předchůdce, Domination, se poprvé objevil v Unreal Tournament. Týmový mod. Na mapě se nachází dva body, které je nutné oba obsadit a bránit 10 vteřin. Pokud se vám to povede, tak bodujete, oba body
změní barvu na neutrální a začíná se od začátku. Je nutné vyvážit obranu a útok,
protože jedině tak je možné vítězit.
<< Home